fredag 24 oktober 2008

Nu har jag äntligen landat!

Det har varit mycket nu. Först en veckas "semester" hos svärföräldrarna i Eskilstuna och inget standuprelaterat förutom att jag fick en pratstund med Janne Bylund på tåget mellan Katrineholm och Eskilstuna. Jo, förresten jag såg också en skylt med "Jäders grustag". Annars ingen ståupp på en vecka. Hemma i Falkenberg sent i tisdags, upp och jobba tidigt på onsdagen. Frugan opererade knät, skjussa tösen till kören, hämta henne, äta lite, köra upp till Göteborg och giga på Gotebar. (Mer om giget i nästa blogginlägg.) Hemma sent, upp och jobba på torsdagen, städa, handla, tvätta, umgås med barnen, förbereda pojkens nioårskalas som ska va på fredagen. Upp tidigt och jobba på fredagen, ha kalaset och nu har släkten åkt hem och det är Idol på TV så nu kan jag koppla av och skriva detta inlägg.

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

Mitt foto
Falkenberg, Halland, Sweden
Ståuppkomikens Stig-Helmer. Lagom rolig, lagom mesig och med dubbelnamn.