söndag 26 april 2009

Dancing in the moonlight.

Idéerna bara sprutar ur mig för tillfället. Jag har kommit på en ny grej till min sudokurutin, en ny grej till min gubbigrutin, börjat bygga på en ny "sång" och hittat på en ny mesig titel till mig själv: Månskenskomiker! Mesigt eller hur? Därför rubriken, det var det enda jag kom på gällande månsken. Har föresten länge spånat på att göra en översättning på den texten. Då skulle den heta "Moonar i dagsljus".

Tittade igenom senaste "Grillad" med Glenn Hysén som gäst. Jag säger bara Tore? Jag hade inte ZTV i min TV när han "slog igenom" så jag har helt missat honom. Vilken härlig mes. Han tyckte att pridefestivalen i Göteborg skulle heta "Tjörn i rôva". Den ordvitsen var det roligaste i hela programmet.

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

Mitt foto
Falkenberg, Halland, Sweden
Ståuppkomikens Stig-Helmer. Lagom rolig, lagom mesig och med dubbelnamn.