lördag 28 februari 2009

Det börja som en skakning på nedre däck...

...nä, kanske inte riktigt. Men när jag gick upp på scen i torsdags så stötte jag ihop med konferenciern Erika Sjöwall så att hon tappade sin Ramlösa i golvet. Så typiskt klantigt av mig, men man kallar sig inte för Stig-Helmer Olsson utan anledning. Giget i torsdags var alltså en uppvärmning innan Tobias Persson på Cheers & Beers i Varberg. Snackig publik längst bak, men jag var nöjd med mitt men det kändes som det var nåt som fattades men jag vet inte vad. Att vara uppvärmare kan ibland kännas som att vara en föråkare i slalom, alla väntar på Ingemar Stenmark. Men jag är som sagt nöjd med mitt. Både Tobias och Erika bloggar, men när jag skriver detta har ingen av dem skrivit något om giget på sina bloggar. Jag länkar lite senare om det dyker upp nåt.

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

Mitt foto
Falkenberg, Halland, Sweden
Ståuppkomikens Stig-Helmer. Lagom rolig, lagom mesig och med dubbelnamn.