tisdag 16 september 2008

Träning.

Jag var och tränade igår, som man säger i idrottssammanhang. Men eftersom jag inte utövar någon idrott så kallar jag det så när jag gigar på "rookiescener". Det var på Respekt Comedy Club som träningspasset gjordes. Ungefär den publik jag väntat mig. Det var lite råare stämning bland komikernas material, för utom mitt som alltid är mesigt. Men det blev ett väldigt trevligt träningspass utan träningsverk dagen efter. Men nästa onsdag blir det match, då jäklar... Bortamatch på Speak Easy Arena i Älmhult tillsammans med Thomas Petersson. Lars Magnusson är domare... Motståndarna heter "publiken". Det kommer att bli en rolig seger. Större referat den 25/9 här på bloggen.

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

Mitt foto
Falkenberg, Halland, Sweden
Ståuppkomikens Stig-Helmer. Lagom rolig, lagom mesig och med dubbelnamn.