tisdag 12 augusti 2008

Svenska standupgalan...

... går av stapeln den 26 aug i Stockholm. Då ska det delas ut priser för 2008 års insatser. Jag tror att juryn väljer följande:

Bästa manliga: Björn Gustafsson
Bästa kvinnliga: Zinat Pirzadeh
Nykomling: Soran Ismail
Hederspris: Bungycomedy

Men om jag skulle suttit i juryn så skulle det bli så här:

Bästa manliga: Tobias Persson
Bästa kvinnliga: Babben Larsson
Nykomling: Björn Gustafsson
Hederspris: Thomas Oredsson

Kom gärna med egna kommentarer.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag tror såhär.

Bästa manliga: Tobias
Bästa kvinnliga: Zinat
Nykomling: Kodjo
Hederspris: Björn G

Men om jag skulle suttit i juryn så skulle det bli så här:

Nykomling: Björn Johansson
Bästa manliga: Björn Johansson
Bästa kvinnliga: Björn Johansson

Bloggarkiv

Mitt foto
Falkenberg, Halland, Sweden
Ståuppkomikens Stig-Helmer. Lagom rolig, lagom mesig och med dubbelnamn.