tisdag 19 augusti 2008

Kul på svenska...

...imorgon. Alltså ståuppklubben heter så. Den befinner sig i Göteborg, närmare bestämt på Brasseri Ferdinand. Kom gärna dit. Kl 20.00 börjar det. 60 kronor kostar det. Då får ni bl.a se och höra Tobias Persson, Dominic Henzel, mina WC-kollegor Björn och Kadir. Och så jag förståss. Jag går på scen sist innan paus ca 20.30 om vi håller tiderna. Men var där redan från start, så ni får plats och så ni inte missar något.

Förövrigt så har Stefan Holm hoppat ut sig i höjdhoppsfinalen. Hans tics innan han hoppar är som stand up comedy. Väldigt roligt, oftast samma rutiner men ibland så överraskar han med nåt nytt. Precis i hoppögonblicket hoppar pappa Johnny nästan högre än Stefan, fast i läktarstolen finns ingen ribba att riva, men han kanske har ribba?

Nej nu kom jag under bältet igen! Jädrans! Jag måste skärpa mig.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hörru hur går det egentligen med Fahlborgsbloggen eg????

Per-Olof Fahlborg sa...

Det var ju bara du och din syster som skrev i den, så jag la ner den. Du kan väl starta egen?

Bloggarkiv

Mitt foto
Falkenberg, Halland, Sweden
Ståuppkomikens Stig-Helmer. Lagom rolig, lagom mesig och med dubbelnamn.