torsdag 28 augusti 2008

Inte illa pinkat...

... 3 rätt av 4 blev det av mina gissningar angående vinnarna på Standupgalan, och tidningarna skriver bara om Bjö... Ja, ni har säkert läst om det på andras bloggar så jag tar inte upp det igen.

Till en helt annan sak: Jag såg Colin Nutleys "Angel" igår, med Helena Bergqvist och Rolf Lassgård i huvudrollerna. Men, men ,men!!! Rolf Lassgård i musikbranschen, Nej Nej Nej!!! Det är ju som om Bert Karlsson skulle spela Gunvald Larsson i Beckfilmerna. Vilket i och för sig skulle bli rätt kul. Jag hoppas att det inte blir en "Angel 2".

2 kommentarer:

Anonym sa...

Bra tippat!
Men jag gissar att Helena heter Bergström i efternamn...

/Mike

Per-Olof Fahlborg sa...

Ja, du har rätt, om hon inte precis har gift sig med Kjell.

Bloggarkiv

Mitt foto
Falkenberg, Halland, Sweden
Ståuppkomikens Stig-Helmer. Lagom rolig, lagom mesig och med dubbelnamn.