onsdag 29 juli 2009

Every woman every man join the caravan...

Efter en veckas "semester" i en stuga på Öland så är jag tillbaka med mina dåochdå inlägg med textrader från olika låtar som rubrik här på bloggen. Igår var det gig på Caravan Club på Kärradals camping. WC gjorde succé, det vill säga Erika, Björn, Kadir och jag. Lite statistik på publiken.

Ålder: 0-30 år 2%, 30-50år 38%, 50-döden 60%

Kön: Man/Kvinna 50-50%

Husvagnsägare: 100%

Antal: 60-70st, sittande på bänkar framför scen.


Precis min publik.

Jag avslutade kvällen med en fantastisk "bestoftjuga" som jag ger betyget 4+. Giget gick direkt in på topp 3 över 2009 års uppträdande.

1 kommentar:

Martin Krantz sa...

Det gläder mig att det gick bra för er igår. Jag tar givetvis åt mig äran av det, i sann Jovan-anda.

Bloggarkiv

Mitt foto
Falkenberg, Halland, Sweden
Ståuppkomikens Stig-Helmer. Lagom rolig, lagom mesig och med dubbelnamn.