lördag 8 november 2008

Lerum - delirium...

... tyckte jag va en bra rubrik. Men först fick jag slå upp delirium i ordlistan, det passade rätt så bra. Sen började jag fundera om jag ska fortsätta med att uppträda för fåtalig publik. Varken komiker eller publik får ut något av det. Vi komiker gjorde så gott vi kunde. Men tack ändå till publiken som var på Hot Chili i Lerum i torsdags. Tack för att ni stannade kvar hela kvällen. Skulle jag suttit i publiken och samtidigt veta att jag kunde göra annat, så skulle jag nog välja att göra det. Göra annat alltså. Den 20:e november åker jag ner till Mack i Malmö (favoritklubb). Där brukar det oftast vara fullsatt. Då uppträder förutom jag, Zinat Perzadeh, Dominic Henzel, Erika Sjöwall, Elina Du Rietz och Ludde Samuelsson.

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

Mitt foto
Falkenberg, Halland, Sweden
Ståuppkomikens Stig-Helmer. Lagom rolig, lagom mesig och med dubbelnamn.