torsdag 31 juli 2008

Ett historiskt ögonblick.

Här sitter jag och skriver min allra första autograf.



Plats: Södra Näs camping.
Tid: Strax innan kl 21.00 torsdagen den 17:e juli 2008.

Som ni ser på bilden nedan så kommenterade jag det även under autografen.





Det var en liten flicka som bad om den och nu är hon den ända i hela världen som har min första autograf. Jag kan se framför mig en "Här är ditt liv intervju" om 25-30 år med mig. Då programledaren frågar mig om vad jag minns om Westside Comedians debut 2008. Jag fick skriva min första autograf säger jag. Ja, och ägaren av autografen kommer här!!!

Men ska jag va ärlig så fick jag även skriva en autograf när jag cyklade hem efter min ståuppdebut 2004. Till en polis. Jag hade inget lyse på cykeln. 300 spänn kostade det mig att skriva den autografen. Men den autografen gills inte, tycker jag.

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

Mitt foto
Falkenberg, Halland, Sweden
Ståuppkomikens Stig-Helmer. Lagom rolig, lagom mesig och med dubbelnamn.