torsdag 27 mars 2008

Premiär på Heck.

Igår var det världspremiär på Helsingborgs Comedy Klubb. En väldigt lyckad kväll tycker jag nog att det var. Bra arrangemang, god mat och mycket bra underhållning från bl.a Simon Svensson, Khalid Geire, Björn Johansson och så jag förståss. Lars Taps var MC för första gången och det märktes inte, att det var första gången alltså. Publiken fick även vara med om en ståuppscendebut av läraren Jonas Karlsson, som var helt OK. Heck kommer att fortsätta att roa publiken på The Tivoli sex onsdagar till i vår. Minst. Sen blir det utomhus... om snön har smält... På måndag åker jag upp till Järntorget i Göteborg för att köra på Respekt. Återkommer...

1 kommentar:

Anonym sa...

Härligt att det blev lyckat! Jag ska inom nu i vår. :)

Bloggarkiv

Mitt foto
Falkenberg, Halland, Sweden
Ståuppkomikens Stig-Helmer. Lagom rolig, lagom mesig och med dubbelnamn.